Schoolreisje - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Roos Willigenburg - WaarBenJij.nu Schoolreisje - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Roos Willigenburg - WaarBenJij.nu

Schoolreisje

Door: Roos Willigenbug

Blijf op de hoogte en volg Roos

03 Juni 2017 | Kenia, Nairobi

Tijd voor schoolreisje! Met class 6 zijn we op excursie geweest naar het National Museum en het bijbehorende snake-parc. Het nationaal museum showt de cultuur en geschiedenis van Kenia. De leerlingen genieten van het uitje en als toerist is het zeker de moeite waard!

....
Een uur rijden van Kuwinda is onze bestemming. De Bosco Boys Bus slingert door het groene landschap van Nairobi-omgeving. Ik ben vooral druk met de jongens instrueren om te blijven zitten. Kachini! Sit down. In iedere zak zit een schriftje opgerold en een pen voor de opdrachten in het museum. In de bus staat een krat met soda en ergens anders worden brood en bananen bewaard voor de lunch.

De camera leen ik uit, er worden zoveel foto's geschoten dat de batterij binnen een halve dag leeg is:) Het levert leuke beelden op.

• 03 Juni 2017 - 12:50

Mama:

Hi Roos,

Jullie komen echt op dreef daar!
    'K zou wel even om het hoekje willen kijken!

Leuk hoor de foto's met de boys!

Lekker oefenen als 'docent'!

• 05 Juni 2017 - 16:06

Gerlinde Van Genderen:

Ha Roos,

Ik heb even wat verhalen in 1 keer gelezen, maar echt gaaf hoor, wat jij allemaal beleef en wat je wel niet allemaal voor de ander kan betekenen. Echt mooi om te lezen! Een beker koud water.....

Geniet er ook van meid, van al het moois. Fijne weken nog.

Liefs uit Houten, Gerlinde

• 15 Juni 2017 - 10:01

Aline:

Ha Roos,

Ook weer even een kijkje in jouw leven gedaan. Wat prachtig om de cultuur en de mensen te leren kennen en op deze manier ook ons mee te laten genieten. Veel plezier!

Groetjes, Aline

• 23 Juni 2017 - 14:51

Joop Van Middendorp:

Dag Roos,

Al je verslagen gelezen, kreeg ik van je moeder toegestuurd.
    Heel bijzonder allemaal.
    Graag tot spreeks.

Met hartelijke groet van
    "Ome " Joop en "Tante" Greet.